tisdag 23 mars 2010

Lite foton från Bröllops- och Kalamässan

Mässan var så fin, en av de bästa jag varit på! Underbara besökare, trevliga utställare och fantastiska arrangörer! Vårt fina Alandica kulturhus är det bästa möjliga att hålla mässor i. Det är det ultimata "huset" med en härlig atmosfär och ett ljus som man bara måste se!!

Här kommer lite bilder från min plats:

Min handgjorda affisch för Bag-Ans...Vintage with Attitude...
Vintage var årets tema och mina designade väskor är just - vintage...



Omsydd kjol...med bling-bling...under skymtar väskan som fick största uppmärksamheten. En kudde i korsstyng som jag sytt om till en väska. Att ta tillvara kvinnors arbete som tyvärr inte har något värde idag, gör mig glad och som jag vill lyfta fram. Det tyckte även alla andra kvinnor som jag mötte på mässan...Tack för responsen!



Självklart var mina Envirosax-kassar med....fortsatt succé...




Alla hittar sin favorit, många färger och härlig design...



På lördagen sken solen och man trodde att nu kommer våren...
Här min står min stolta tambur-major och bär upp mina väskor med glans.



Ja, jag blev kär i han...min tambur-major ;)...



Solen lyste och det värmde mitt frusna hjärta...jag log...men fick äta upp det för på söndagen snöade det hela dagen och jag frös, tur jag tog med mig min tröja...



Franska pastiller bjöd jag på...liksom mina väskor...franskaPastiller....



Tack Kickan, Tack Susanne, Tack Eva! Ni är underbara!!
Tack alla utställare, tack alla mina kunder! Vi ses och hörs!

1 kommentar: